Thursday, April 23, 2009

BAD MOOD

近来天气很热, 我的火气也很大~
心情很糟, 很暴躁, 常发脾气~
我也搞不清楚状况, 一点小事就很生气~
就很"pek chek", 很"mang zang"~
以前我都不会对dear没礼貌...
更不用说对他大小声发脾气的...
可是最近我失控了...
对他对任何人都是一副很不屑的样...
讲话都好像对方欠我几百万那样...
连我自己也很讨厌现在的我... :<
还好dear也没像以前那样了,
现在他也很包容我, 体谅我...
不然我早就完蛋了!!! :p
可是我不可以因为dear的谅解就得寸进尺~
我也不想当个惹人讨厌的家伙~
所以我一定要改!!!!!!!!!
可是改也要对症下药啊...
我都不知哪里出了问题怎么办呢?
很烦... 很烦... 我很烦!!!

3 comments:

jenny said...

加油!!↖(^ω^)↗

Hayley said...

hey calm down!! life has a long wayy to go!
may be its just u r feeling stress lately.. it wont be long trust me.. cos i have been the same stage as u r..
jz relax and think positively.. soon u will realise everything will be fine!
cheer!

EveLyn said...

Dream~ thanks!!!

Hayley~ u also face same problems before? which mean I over stress lar...haiz, recently really too much things need settle le... may be i too worry and feel anxious~
Okokok, will try to relax and be positive thinking girl~ thanks for ur encourage~ i will KAMAPATE!!!