Friday, May 15, 2009

真心话

爱情, 友情和亲情都是在缘分的造福下诞生...
想拥有永固的情谊, 就得靠努力和诚心来维持...

与你相识的日子算来不短也不长...
也不晓得什么原因让彼此的感情淡化...
误会一次一次地加深, 感情一再而再的淡下...
心结也已不再可以用解释而解开...
原谅我没好好的解释清楚, 没好好地处理...
我也不懂该怎样去化解这心结,
很多心病已不再是两三句的解释就可以打开...
很多时候要解释却让你觉得是虚假...
很多时候要澄清却搞得越来越复杂...
事到如今, 我真的不知道该怎么办~
我选择放弃解释, 因为不想越抹越黑...
我选择继续沉默, 因为不想讲多错多...
如果你真心当我是朋友, 你会了解我~
如果你相信我, 你不会怀疑我对你的真心~
如果..........................................................
希望时间可以冲淡一切...
希望时间可以真实一切...

3 comments:

AnNy said...

actually a true friends no need said so much eh la...
you quarrel with who oh??
don't care the person so much lo..if she/he didn't treat u as friends...wat for to care so much...don't sad...be happy

EveLyn said...

Anny~
haiz... me also duno how to say lar! duno can consider as quarrel or not, sometimes me also confuse why suddenly be like that...
i care because i sincerely treat them as friend, really dont wish have so much sadness but sometime... something is out of my control!!!! the feeling was super suck when get misunderstand from them... haizzzzz

jenny said...

i explain & explained!!!
duno y u still misunderstanding~
haiz~
last,
i only wan to tell u wat i wrote was not UUUUUU!!!!
u tot me like to explain non-stop?
haiz~