Tuesday, May 26, 2009

纳闷

很久都没update blog了...
一来超级忙, 二来超级累...
根本没时间记载我的行踪...
近来都忙着新家的事务...
忙完一个程序又接下个程序...
搞到我脾气暴躁, 火山爆发...
心情七上八下的, 就快得精神分裂症了~haizzzz
接下来就只差电源, 希望这星期就可以搞妥一切...
那我下星期就可以原照计划入新伙了...
老天, 请保佑保佑啊!!!!!!
(祈祷中。。。。。。。。。。。。。。。。)

7 comments:

Hayley said...

hmm, finally u updated ur blog.. ;)
wish u all the best!

EveLyn said...

hayley~ thanks yaaa... same to u too...

AnNy said...

pray for u...good luck

EveLyn said...

Anny~thank you so much!!!

小闷瓜 said...

真的好久好久没见到你
uodate ur blog lol!
呵呵。。最近好吗?
在忙之时记得要
好好照顾身子,不要累坏!

恭喜你啊啊啊啊啊...

jenny said...

congs to u!!!
finally u update ur blog~
let me wait so long time liao~ haha^^
GOD bless UUU
sure will be fine d~
must take k urself ya!!
kampateh!!!
after all complete then we can meet up & have a party in ur new house~~ haha^^
CHEERS

EveLyn said...

Moon~我还好啦...放心,我会照顾自己的...谢谢你的关心和祝福!!;)

Dream~thanks! still have so much things need to settle...let's wait and see how lor!!!